Garantie & klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Heeft u een klacht? 

Bij ons zijn tevreden klanten het belangrijkst.
Mocht u een niet zo goede ervaring hebben dan horen wij dit graag zo spoedig mogelijk, zodat wij kunnen proberen het probleem op te lossen en eventuele problemen in de toekomst daardoor te vermijden.
U kunt uw klacht richten aan onze klantenservice. U krijgt altijd binnen 2 weken uitsluitsel over uw klacht, mochten we uw klacht niet binnen deze twee weken kunnen oplossen dan stellen wij u daarvan op de hoogte.

Gelieve dit te doen aan: info@teamtrade.nl
Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer en de aankoopdatum.

Wij proberen natuurlijk alles naar behoren op te lossen maar mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt U uw klacht voorleggen aan de Geschillencommisie van stichting webwinkelkeur https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ De organisatie waarbij wij zijn aagesloten. 

Voor Consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr  Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft U suggesties?
Heeft U suggesties hoe we U beter van dienst kunnen zijn?  We verbeteren onze dienstverlening graag en stellen uw reactie daarom zeer op prijs.

© 2010 - 2024 PST-DIRECT.NL | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel